Vegetarijanska Atkinsova dijeta smanjuje opasnost od srčanog udara
Mala studija koja je trajala mjesec dana i koja se bavila tzv. Eco-Atkinsovom dijetom, prehranom koja se bazira na biljnim bjelančevina, pokazala je da je takav način prehrane korisniji od dijete s visokim udjelom ugljikohidrata jer bolje spušta loš kolesterol koji je rizični faktor za srčani i moždani udar.
Studija je pokazala da dijeta spušta i krvni tlak, a ekipa pod vodstvom dr. Davida Jenkinsa iz bolnice St. Michaela u Torontu objavila je to u časopisu Archives of Internal Medicine.
Tradicionalna Atkinsova dijeta s malo ugljikohidrata, u kojoj ljudi smanje unos ugljikohidrata, a jedu više mesa, smanjuje masnoću u krvi, poznatu kao trigliceride, a povećava tzv. dobri kolesterol, ali povećava i razinu lošega kolesterola. Izvor: Nacional.hr


22:11 


Autor
Nema komentara... Budite prvi koji će komentirati!